Kā izmantot lielveikalu akcijas

Lielveikalu akcijas veido lielveikala ķēdes piesaistīto profesionāļu veidotie sadarbības līgumi. Šos līgumus slēdz gadījumos, kad – starptautiski pazīstams uzņēmums mēģina iekarot vietējo tirgu, jau vietējo tirgu iekarojis uzņēmums mēģina popularizēt jaunu produktu, tiek veidotas akcijas atpazīstamības palielināšanai, tiek realizēts tirgū kāds konkrēts produkts, piemēram, pārprodukcijas gadījumos vai produkta noieta sezonas beigās.

Produkta noieta sezonas beigas veidojas, kad drēbju zīmolu ražotājiem iznāk nākamās sezonas kolekcijas vai alum pēc Jāņiem, vai saldējumam rudenī. Daudzi ārzemju uzņēmumi, meklējot jaunus tirgus, bieži vien savus produktus būs gatavi pārdot par pašizmaksas cenām. Piemēram, ‘Maxima’ veikalu ķēdes veidotajās akcijās, kur par noteiktu skaitu sakrātiem kuponiem ir iespējams iemainīt bukletu ar kuponiem pret preci ar ievērojamu atlaidi, vēl nesen varēja iegādāties kvalitatīvus Itālijā ražotus gultas komplektus par 20 eiro.

Šāda cena ir salīdzinoši ļoti zema, ņemot vērā to, ka interneta veikalā tas pats gultas veļas komplekts maksā 120 eiro. Ārzemju uzņēmumi nemitīgi cenšas iekarot tirgu ar dempinga cenām. Dažādu cenu salīdzinājuma aptauju rezultāti liecina, ka vairāk, kā 80 procenti Latvijas iedzīvotāji regulāri izmanto lielveikalu tīklu aktīvos akcijas preču piedāvājumus, lai ikdienā ietaupītu naudas līdzekļus. Lai iepazītos ar Latvijas lielveikalu tīklu piedāvātajām akcijām, nav nepieciešams regulāri šķirstīt ar lielveikalu akciju katalogus un avīzes. Informācija, kas nepieciešama ir atrodama interneta portālos, kuros parasti ir pietiekoši smalks apraksts par populārākajiem Latvijas lielveikaliem, to tīkliem un protams atlaidēm.